Schaatsen op het weiland?

Met een beetje geluk kunnen we zondag of maandag schaatsen op het weiland! We zijn druk bezig met het regelen van een pomp om meer water in het weiland te krijgen, zodat er weer een ronde baan ontstaat. En paaltjes om paarden en kinderen van het ijs te houden…

Verzoekjes:

1. OUDERS: iedereen wil graag op het ijs en lekker schaatsen. Dan is het fijn als het ijs heel en goed is. Zouden jullie je kinderen willen vragen om pas op het ijs te gaan als we in de sociale app doorgeven dat er geschaatst kan worden?
  2. als je zin/tijd hebt om hand- en spandiensten te verlenen, laat dat dan alsjeblieft aan Daan weten: leden@ijsclubschellingwoude.nl  We denken dan bijvoorbeeld aan het bemannen van de koek en kopie tent, als het zover komt.